۷ راه كار جديد براي استفاده بهينه از باطري گوشي
 
به ایرانی بودنم افتخار میکنم
 
 

1.تنظيم زمان وقفه ذخيره كننده نيرو :
تنظيمات> عمومي> شخصي سازي> نمايش (نوكيا S60 3rd)
هر چه ساعت در هنگام بيكاري گوشي شما زمان كمتري نمايش داده شود ، ميزان مصرف باطري گوشي موبايل شما به همان نسبت كمتر ميشود.

2. بستن همه برنامه هايي كه استفاده نميشوند
داشتن برنامه هاي در حال اجرا در پس زمينه ممكن است از قابليت چند وظيفه اي گوشي شما استفاده كند ، اما زماني كه تلفن همراه خود را در جيبتان گذاشتيد يا از آن استفاده نميكنيد كاملا بي فايده است زيرا هم از باطري گوشي شما استفاده ميكند ، هم كارت حافظه را درگير كرده و هم پردازنده گوشي را بي دليل مشغول ميكند.

» براي بستن برنامه هاي كاربردي ، به سادگي كليد منو را پايين نگاه داشته (در نوكيا S60 2,3,5 edition) تا اينكه شما شاهد يك پنجره باز شو شويد ، سپس با فشردن دكمه “c” و انتخاب “بله” از برنامه خارج شويد.

3.غير فعال كردن موقعيت شما در جي پي اس

تنظيمات> عمومي> موقعيت> روشها موقعيت
تنظيمات> تلفن> برنامه sett. > موقعيت> روش موقعيت (نسخه S60 5th)

يكي از پرمصرفترين برنامه هايي است كه بسيار از باطري گوشي شما استفاده ميكند.
با غير فعال نمودن اين قابليت هنگامي كه از آن استفاده نميكنيد ميتواند به شكل چشمگيري در مصرف باطري گوشي شما صرفخ جويي كند.اين قابليت تنها در گوشي هاي GPS دار وجود دارد

4. كاهش روشنايي شما
تنظيمات> عمومي> Personalisation> نمايش> سنسور نور
تنظيمات> تلفن> نمايش> سنسور نور (نسخه S60 5th)

بسياي از كاربران عاشق نور زياد صفحه نمايش موبايل هستند ، در مقابل عده اي نيز به نور كم و پايين علاقمندند كه ميگويند نور زياد چشم ما را اذيت ميكند!
در هر صورت بهتر است نور LCD موبايل را از نيمه كمتر يا بصورت كامل كم كنيد كه باعث شود حد اكثر استفاده را از موبايل خود بكنيد.

5. غيرفعال كردن بلوتوث شما
تنظيمات> اتصال> بلوتوث

بلوتوث يكي از ويژگي هاي فوق العاده است كه به كاربران اجازه مي دهد تا اطلاعات خود را بصورت بي سيم مشترك سازند. با اين حال ، بعيد است كه شما بصورت تمام وقت فايل هاي خود را منتقل كنيد. پس بهتر است هنگامي كه از آن استفاده نميكنيد آن را خاموش نگاه داريد.نه تنها با خاموش كردن از باتري گوشي خود بيشتر استفاده ميكنيد بلكه عمر آن را افزايش ميدهيد.

6.استفاده از دارك تم ها و تم هاي تيره (روش تأييد نشده)
چند نفر گفته اند كه استفاده از “تم تيره” كمك خواهد كرد كه عمر باتري طولاني و محافظت از صفحه نمايش بيشتر شود. اين روش را ما تاييد نميكنيم. اگر چه اين روش تأييد نشده است ، اما شايد بتوان گفت كه ممكن است از انرژي كمتري از صفحه نمايش استفاده كند !

7. طبق معمول ميگوييم ويبره را خاموش كنيد !



 




آگهی بهترین وبلاگ

 بهترین وبلاگ
قالب وبلاگ قالب بلاگفا
Sponsored by : وبلاگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 فروردين 1390برچسب:۷ راه كار جديد براي استفاده بهينه از باطري گوشي, :: 20:25 :: توسط : امین

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به ایرانی بودنم افتخار میکنم و آدرس hearthunter.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 429
بازدید کل : 75943
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


چت روم

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان


آگهی بهترین وبلاگ

 بهترین وبلاگ
قالب وبلاگ قالب بلاگفا
Sponsored by : وبلاگ

 
 
 

.com/rand